Hej:)

ja nu sitter man ihopträngd i soffan å ser fuskbyggarna! alltid lika klantiga där! Men jag tror min mage har börjat jobba igen för jag har då slutat springa på toa 24/7 .. men om jag är dålig imårron kommer jag inte på skolan..... :( AHHHH FAN FÖR DOM SOM ANDVÄNDER SÅNNA HÄR YTTERST ÄCKLIGA PENNOR SOM LÅTER SÅ JÄVULST ÄCKLIGT!. asså dom ä ju komiska på barnavdelningen : " och kom ihåg att inte dricka efter du somnat!"
 å : vil du ha ensåndar drink, som gör dej lite flum före du sövs?  HAHA jag smådog dära! men nu vet jag hur det är å va full igen! hhahah sen har man kört omkring sin kära moder i sjukhuset å höll på att köra över en jävel i ett hörn( å det var faan hennes fel för hon gick på vänster sidan å va i döda vinkeln i spegelgrejjen) jaja men hon blev nog lika rädd som mamma! tack å hej grisleverpastej! nu byter jag dator!<3


Kommentarer
Postat av: Nora

haha så jävla king!

2012-03-14 @ 23:02:14
URL: http://lanabff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg,ha frågestund?;)

2012-03-15 @ 07:13:34
URL: http://cilleochnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0