JAG:D

HEj jag är en Grabb på 13 bast som just skaffat blogg..¨
Jag bor i strömfors 2 kilomeater från boliden halverst i skogen( rebecka ä skoog )
med min mamma viktoria, pappa mårten syrran ebba, ossy å massa mer djur!
Själv går jag skola i boliden med dom bäästa kompisar man kan ha : Vilma<3 Evelina<3 Jonna<3 Rebecka<3 Isabelle<3 å Mikaela<3 å mange fler! De ä tiep nice där!
Sen har man en brud åsså! emma<3

 Idag har jag och familjen varit på edda å badat, de va roligt å vi va där typ 5 timmar :$ å jag dykte fan hela tiden å de ä ovanligt att jag gör:$$$ Sen såg jag perra där :) juste vi åt Sccchbab på dallas före :D
....jag blev just less på att skriva ... så jag avslutar här! - att lyssna på individen är AåO - Ove sundberg
/ HEjdå, ha ett gott nattliv nu!<3 JAg v fast jag har inte håret längre!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0