tur att man inte är p12.

Så j**** omoget att kleta en macka på golvet, och när en nästan blind lärare frågar är det bestick eller vad är det på golvet å p12:an svarar NÄ det är inget... Sen var det en bra elev dom sa till den läraren att det var en macka dom hadde kletat under ett stolsben- den eleven var jag. FYFAN FÖR DAGENS P12OR. Själv ligger man lite småsur över allt i sängen. Imorrn blir det troligen ingen skola alls;/ bra&dåligt. Har märkt att jag är väldigt olik mejsjälv på skolan. Skriket, svär, å gud vill inte veta. Men im just try to fit in. Sen fick jag reda på idag att tjoo bloggadress springer kring mellan mina klassföreståndare! Men de ä inte mkt problem;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0