ilu<3

Hej, idag har jag fan inte hunnit blogga för att jag ha kört skoter å typ städa i skadefriet.. Å träna såklart;D Nyss åt jag fan två kilo makaroner med gräddsås å ketchup! Anna skipper skulle ha strypt mej. Hon är så perspektivisk;( vafan nu de betyder.. Imårrn ä de skola, å idrott. Tagg ner! Allt ä ba kul när vilma gör det, men hon ska typ spela med nån annan antar jag.. Så fuckidrooooooooiyoioiiiiit! Gillar att dedär va så fint=) Btw så blev mitt matte prov helt dåligt, 11/28 .. Men jag visste att de skulle bli så iåme att jag jar missat å sen att jag kom stressad å förbannad från lbt när domandra hadde börjat med sina prov... Jaja jag få väl leva med de.. Gonatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0