Di leva

Här har vi 'Vem skall jag tro på' med Di leva! på finska-..
Toinen päivä, herään, alastomana edessä tven näyttää maan päällä niin kuin elokuva. Eikö ole kiva saada sitä, koska et koskaan tiedä mitä tapahtuu, mutta ei miten se päättyy.
Aha
Kenelle minun pitäisi uskoa, uskoa, uskoa, uskoa, kun kaikki on niin Eikä mikään meillä on joskus jotain merkitsee.
kenelle minun pitäisi uskoa, uskoa, uskoa, uskoa, kun kaikki on näin. Toivottavasti siellä on onnellin...en loppu
Ihmettelen, jos joku voi nähdä, josko joku näkee klovnit eivät hymyile. Ihmettelen, jos joku kuulee, josko joku kuulee, Ei räjähdykset eivät vaikuta. Vai yhä kyynisiä yksinäisyyttä. Haluatko niin kovasti uskoa. Kuitenkin, kalvo on samanlainen. Aloita matka nyt menen lopussa. Sankareita ovat jo dött.Av kateus pettämistä ja surua (ja surullinen)
kenelle minun pitäisi uskoa, uskoa, uskoa, uskoa, kun kaikki on näin. Eikä mikään meillä on koskaan jotain merkitsee. kenelle minun pitäisi uskoa, uskoa, uskoa, uskoa, kun kaikki on näin. Toivottavasti siellä on onnellinen loppu
Ketä minun pitäisi uskoa? Olenko kyyninen yksinäisyyttä. Kuka on kätemme nyt? Kukaan ei tiedä!
Kuka minun pitäisi uskoa? Kuka minun pitäisi uskoa?

Å här på sverige!

Ännu en dag, jag vaknar upp igen, Naken framför tven som visar jorden Som i en film. Visst är det skönt att ha det så för man vet ju vad som pågår men inte hur det slutar.

Aha

För vem ska jag tro på , tro på , tro på när, tro på när allt är såhär Och ingenting vi nånsin med nåt menar.

för vem ska jag tro på , tro på , tro på när, tro på när allt är såhär. Jag hoppas ändå på ett lyckligt slut

jag undrar om nån ser, undrar om nån ser, att clowner inte ler. Jag undrar om nån hör, undrar om nån hör, Att inte explosioner inte stör. Eller är allt cyniskt av ensamhet. Vill så gärna tro. Men i den film som liknar den som finns. Börjar resan nu gå min sitt slut. För hjältarna har redan dött.Av avundsjuka  svek och sorg ( och sorg)

för vem ska jag tro på , tro på , tro på när, tro på när allt är såhär. Och ingenting vi nånsin med nåt menar. för vem ska jag tro på , tro på , tro på när, tro på när allt är såhär. Jag hoppas ändå på ett lyckligt slut

Vem ska jag tro på? Är jag cynisk av ensamhet. Vems är  vår hand nu? Ingen vet!

Så vem ska jag tro på? Så vem ska jag tro på?  MIIN FAVVO LÅT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0