Gojtentag

Jag har ingenting å göra! här sitter man å spelar Bob marley för mamma å ha äti upp alla digistivekexen:(((  å mamma stryker gardiner å dricker öl föresten..
idag blire att göra ingenting.. jag vill juh bli blondin snart!!!! ( hehhe förstöra de " nya " håret direkt typ!)
Men de kommer seriöst bli azum med blont, men de känns som att alla vill att det ska vara brunt, å jag hatar mejj i brunt! verkeligen hatar! men nu byter vi ämne... Facebook ä världens tråkigaste plats just nu! de finns värkeligen ingenting å göra där! EHHH föresten så har jag syädat på " min " toa för en stund sen ! ( tur att det finns sånna här gula handskar! för d he äckligt annars!
Föressten så ska jag till ume lassarett nu på lördag å göra nån sån här kamera undersökning! ( mer om det berettar jag inte för det är lite konstigt å pinsamt) Men jag blir där från tisdag till onstag å jag vet inte om jag kommer på torstag:( :) Kommer bli askul att köra omkring med en rullstol i källarn där ! den är asstor! Nu ska jag börja med dedär ' Om 25 gillar så skriver jag om varje person' inlägget Även om inte 25 ha gillat!
Haaadddeeee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0