Ikv

hejjjjjj jag har inget å göra faktiskt, mamma å ebba ser boog å eliot på tv å jag blogaar häära. jag har asont i ryggen efter att ha sovit i soffan igår natt :( Men jag kommer nog köra långkväll i kväll med! och sova i soffan med ! ganska chill iendå! jajaj skit i det nu, kl 8 ikv blire sveriges värsta bilförare som även är vid midnatt ikv! Dom sug verkligen Men min favorit är tanten som inte kört på 22 år! å den som sug mest ä " naturhealing" tjejen som ALDRIG SLÄPPER KOPPLINGEN! Hon har typ sabbat flera bilar!! åsså köpte jag en liten energydrink! blir fiint!
Här kommer några bilder på kömpisarna
   Här är vilma!<3Hon är ginger men asvacker iendå!
Här är rebecka!<3 Hon ä brunett å ashet
 
här är blondie!<3 hon är blond å assnygg!
Här är jonna<3! ( det blev en liten pörrig bild då men) men hon e assmexig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0