lite bloggande....

Jag har börjat blogga mindre;( vrf vet jag inte.. Men jag måste blogga mer känner jag.. Jaja mitt hår e ovanligt mjukt å jag vill ha de färgat snart, om bara mamma kunde köpa domdär förbaskade f1+++ blonderingarna så jag blir vårens fjortizz typ, Josef kommer dock inte gilla det. Men då gillar jag inte han! Otagg på skidorna imorgon iåme att jag har kvar skavsåret... Fuuuuuck myy mother.... Iaf ligger jag isängen å hoppas på att vi ska dra utomlans snarast så jag inte ser ut som en isbjörn från grönland...... Fuuuuuuck my mother.....för se skulle va trevligt att va lite brun nu till vårn.....ånej jag börjar låta gay nu.......... Jag har sett partaj å sen hunnit träna lajte... Ska föressten börja med min nya medicin imårrn(( tror jag:s )) å hoppas att jag får emna mer matlust å börjar växa å väger 40 kilo å kan tråna som en galning å om 3 år ser man ut som magnus samuelsson, ehhh, ! Skulle va azummm Jaja men idag har jag prövsuttit pappas traktor, å gräft fram mercedesen å rengjort lite mother där blev ett fint resultat å hoppas att man får tag i fb liten nyare merca motor att droppa ner där, å hoppas att man kan fixa vitsubban så jag kan köra den på nån uppskottat lägda nästa vinter, å jag skulle ha tagit itu med mopparna med! Sen vill jag ha en såndär tjurrings pircing i näsan...<3 Hade, å mobba inte mitt korta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0