Mohammed mohimmi!


Nu ska jag skriva om dagen, dagens hiss&diss å hitta på nå att skriva där uppe! Men dan börja med att jag struntade i vekarn å vaknade 20 min försent å sprang i duschen senare! sen hitta två uppsättningar kläder å sen stoppa i mejj en halv macka för mer han jag inte! sen for vi med bila! lassta av cyykeln å sen funka int skitlåse så de fick pär fixa å nu funkar det galant! Sen skulle vi visst åka skidor, skillad som man ä så ser man ut som en snöman efter jaja men efter de så bytte jag om å prövade äta de på skolan men de gack int å jag fick pengar av mamma å drog på okq8 sedan å stoppade i mej 2 korvar å mos med tillbehör! Ehehehe... på matten va man typ i ett pappersbollskrig:/ sen slutade vi!! jag tog bussen för de hadde snö så mkt så man inte såg vart isen så jag ville inte cykla .. jaja nu är man här å ikv ug hoppas jag ! imårrn ska pappa hemta traktorn i norsjö! :)

hmm där uppe.... vette fan nu börja de låta tapit med jag ksk sug men jag försöker....

DAGENS HISS&DISS:

hiss: Att jag ä så duktig att komma på att ta med omyte! så dagens hiss ä min smarthet.

Diss: skidor. skidor ä skit, å jag sug på skidor så de första man gör de e att typ hamna i diket, med snö! å sen ramlade jag flera tusen ggr i SNÖÖÖ!! så dagens diss blir skidor med snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0