PEDERSEN HÄR!♥

Joootjeenaa pedersen här igen, Gurkiis bad mig att skriva ett inlägg så får man väl lov att göra det vågar inte precis nått annat:$ Sitter och snackar med han just nu på skype. Ringde han för en stund sedan efter att robin var så dryg och la på han skulle ut med hunden eller nånting jag minns inte precis:]
Helgen har varit grymmm. Fredagen började med att man for till Erikslid var där med janiiii och jocke å emil å jesper till fyra tiden eller nånting tills jag inte orkade längre så då for jag hem. Lördagen så var jag med pappa på solbacken sen på kvällen for jag till Erikslid igen och var med samma personer som på fredagen. Gick till stan där vid åtta tiden för då skulle emil och erika på bio. Träffade en massa andra folk där då, laddade min mobil på vintergatan till den var full laddad. Sen gick jag och Nina upp till Erikslid igen och träffade henns syster. Idag har jag inte gjort så mycket städade mitt rum sen har jag sett film hela kvällen. Skulle färga mitt hår idag men det orkade jag inte. Sååååå gurkan är du nööjd nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0