hej

Efter skolan så for jag till evelina å deras nya lägenhet;) vi såg lite bilar 2 å sen drack vi lite glocken! Sen drog vi å skulle skrämma vilma men de gick inte så braaD: men vi va med vilma då ( eller jag drog å cyklade med måns) å sen gick jag ner å såg criminal minds med evve å vilmss!;) sen drog vi till ug å va med Alex å alma:D sen blev jag LESS på mejsjälv å drog hem... Nu har jag fått i mej kyckling å ser Moonshiners(några som bränner brännvin i skogen) imårrn ä de skola .. Hatar skola å dess tjat. 47 sidor i lexor! Sen har jag dumpat hörlurarna nånstanns:s... ÅÅÅÅÅH jag vill t stan å shoppa med mina kompisar ... Köpa kläder å sånt .... De va asalänge vi for t stan bara vi 3:s men sen längtar jag till sommarn då vi ska grilla hela gänget å så:D nu ska jag se tv å träna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0