jo det kan jag!

Dehär lovet har ju varit lite blandade känslor, "ska glömma de dåliga bakom mejj!" de borde inte va så svårt. Men lovet slutade bra både igår med smällarnA å idag med smällarna( inga avsprängda fingrar ) inga skador förutom i plånboken;) sen har jag hunnit sola idag!;) sen har jag skött om gamm mercan å ahahaha ut lite vatten från golvet som läkt in:( men sen grillade vi lite renskav med!;) gott som vanligt;) nyss så tränade jag lite å så;) så nu har man tighta upp Sig lite! Nu ligger jag å lyssnar på 90,9! Nån u2 låt nu!:) jag beklagar över att det inte är så mkt bilder ;( det är darför jag bloggar i mobilen å min mobil ä så psykad så den kan inte ladda upp bilder:S jaja jag ska blogga miiiket i veckan ha jag bestämt;) tjuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0