bedtime

Nu är jag tbx, ursäkta mig för den urusla uppdateringen här, idag har jag typ städat. Bara för att få " löneförhöjning" men dirr jag försöker få mer pengar varje vecka så känns de som dom tror att jag ska köpa godis å cigg för pengarna som jag gjorde..... Men jah hadde inte tänkt de .. Jag behöver ju typ 1 nytt tändstift till gräsisen, 1 till minibögm N ny olja till gräsisen, ventiler t minin å ett luftfilter till båda... Typ 578467 kr needed... Fml.. Jaja idag så vaknade ja vid 11 å sköt på flugor med airsoft pistolen! Sen lagade jag cykelgayen som inte ville bli hel å fungerar inte än... Högarna fel typ;0 Sen gick vi ner å grillade en korv typ:s sen har jag städat ihjäl mejj... Å nyss lagade jag "dubbel" mat som jag åt nu å resten t frulle imorrn:) åsså va man här;) imorrn vill jag va med vilmusche!:) å jag har världens finaste bakgrund på mobilen om alla ville veta;]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0