hejjjjjjlovely

3 dagar sen jag bloggande senast... Men jag hadde faktiskt bloggpaus sak! I lördags så fick jag mina älskade å begåvade smällare som kommer åka för de mästa i kväll då kag ska va med evve,vilma å jonna;) för dom ska se när jag smäller( för dom våååga int );))))))) men sen ha jag spara smällare å raketer till unika tillfällen tex nyårs, födelsedagar å när jag hava tråkigt! Igår fick jag bukmigrän när jag kom hem....inte trevligt! Å de känns av lite gran nu...åsså vart de gran när de skulle va grann.... Nyss va jag ute å cyklade när dom gick med hunden, då passade jag på att smälla min hemmagjorda black Magic smällare, den blev ganska bra;) kommer hihii på fejjan sen! Untra im he e nå lärare som kåmm å kommenter mina smällare tsen:s Då ska jag sejja KvRå:pppppp sen när jag cyklade så hittade jag en fin stor å djup vattenpöl som jag roade mejj i! Å ja min hardy har ju ingen stänka just, så både han å jag blev genomblöta:D ganska sköt iåme att vi ha bra väder! :D hoppas de håller sig:D han gå då fint hardyn iaf;) imårrn ä jag ledig med¡ kan inte bli bättre:) syyyyynes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0