"" kort inlägg ""

sitter å bloggar nu i nyhets pausen, fick höra idag att saik va i finaal å de ä juh jävligt gött här uppe i nörrland!  jajaj för en stund sen fick noragrejen damp å drog så nu blir allt tiep tråkigare å tråkigare å tråkigare å tråkigare å tråkigare! idag va jag med gingah å blöndih idag , vi fastnade med att elda... vilma rökte på hushållssaker. så nu har jag lancerat henne som en bra människa i samhället! nä gud vad sysslar jag med-.... men de va roligt iaf.. nu veckan efter lovet så har vi biologi prov, måste plugga på de för jag har typ glömt bort det jag tränade på... sen ska jag på möte med lbt........ ingenting har hänt så jag ska nog få sluta med domdär förbannade jävla skitmöterna nu.. sen ville mamma att jag skulle prata med kuratorn, jag borde det för jag mår skitdåligt å de vet inte mamma om .. .å de behöver hon inte veta.. för då blir de mer psykiskastörda frågor.. jag vet inte om jag vill gå till kuratorn men. sen mitt ex.. gud jag dör, hon kontaktar mejj 24/7 å då ksk ni tkr jag ä p:12 när jag inte svarar men jag årkar inte med mer skit med henne..

jajaj nu blev jag jättetrött å årkar nog inte ens göra 50 situps ikv.. . FAAAN jag vill ju träffa mina 6 halvers synliga små kompisar på magen.. men dom senaste dagarna har jag skyddat dom med lite fett som måste bort ;) min hund ligger som en död älg, bild kommer sen...... . . . . . .heheheh
nu känner jag mejj som en uppsvullen sumobrottare, å slut godis har jag. 
hörde i torstags att min mentor läser min blogg, då var det nån som frågade/sa om/att det påvärkade vad jag skriver! svar : nej även om vuxa/ mentorer/ lärare / lbt/ föreldrar/rektor/snut/reinfeldt läser min blogg så skulle det inte påvärka vad jag skriver.. här är min sida å här skriver jag almost vad jag vill, de enda ä att jag inte får snacka skit, kränka eller förnedra folk här. haha juste jag fick en skriftlig varning som resultat för domdär inläggen om en person för några veckor sen , inte för att skryta:)
 hahah skulle sitta fint med en ny flickvän.. jag gillar en person lite grann men jag vet inte..  å min nästa flickvän ska inte va nån grej som skickar : Du behöver inte göra miner åt mina kompisar( å de roliga va att jag inte gjorde det) å de ska onte påvärka vilka jag är med.. lål jag dog å gjorde slut, nog för att det inte ska påvärka vem hon är med, men de roliga va att hon va med den för några dar sen var hatad av ex:et ... vem ska man tro på, tro på , tro på när..  ja osv gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0