statestik

nu jävlar fick jag äntligen få se statestiken å den går ner ser jag.... nu ska vi skärpa till oss... idag så hadde vi prov å de va ganska lätt med de blev jävulst konstigt i slutet.. men sen hadde elevrådet fixat nån grej där man skulle leta lappar med nmmer å få godis, jag hittade en lapp med en 9:a på så jag fick 4 godisar! å vilma vann! den fina saken bjöd åssså<3 hon är bästigast, precis som ewe,jonna å bekka med1<3 nu sitter man å dricker energidryck å firar att jag klarade simmet igår å¨att nu e de påsklov!:):):) ska lata mejj, dra till a-jaur å biltema men de inte å köpa så mkt för den satans värmepumpen gick åt dödens väg-.... 30-40 tusen ÅT HELVEEETEEEEEE FAN AGRISIOOOONNNNNNN BAJS FITTMOJENG jajaj men jag villl till urs å va med peddosen.. update senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0