afan

A fan, jag va tvungen att göra ett inlägg till hiehiie Men nu ligger jag som en slaktad gnu i sängen å bloggar från mobilen....iaf så ska jag gå å smörja mejj snart å ställa alarme på 6.10 så jag även hinner duscha imårrn.. För vi ha skidor å då hadde jag inte tänkt å duscha, ( även om det låter äckligt så tycker jag det är onödigt slöseri med tid.... För jag blir inte svettig av att åka bajsskidor.) jaja men imårgon va d meningen att jag skulle cykla t skolan men jag ska nog försöka shieta å få ta cykeln på bilen iställe( å JAH som skulle träna) dock så ska jag nog göra det imörrn, nyss va jag å skölde av nån ansiktsmask från 1867 typ som ä gjord i Paris å datumet hadde gått ut.. Men jag blev lenare i fejjan iaf,;)) hoppas att det inte blir nån alergisk reaktion så jag ser ut som kissie imörrn;// nu ska jag in på en sida där Alfred brukar va;) Haddde<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0