ÄNTELIIIGEN.

Nu har man en dator för några minuter/timmar, så nu ska jag berätta att jag såg dom två bondfilmerna(goldfinger å thunderball) igår ist för mello så jag såg aldrig hur det såg ut där då. men jag vet att loreen van iaf ä personligen så tkr jag att hon var en värdig vinnare för de var vääärkeligen massor med skitbidrag i år typ : Sean den första banan, jag reser mig igen, never let me down, osv men de va några bra : dendär dead by april låten, babydoll, å dendär rocklåten...å loreen då!


då taggar vi skoola imårrn då iåme att jag ha typ int träffat nån på lovet... pga en saak!
åssssssssssssså taggar vi tisdag då jag drar till ume lasssa å blir där till onsdag å jag vet int hur jag är på torsdag ! heheheheheh då missar jag förhoppningsvis läxorna :} Avslutar med dom bästa :




peace n love<3

Kommentarer
Postat av: grööks

fan jag glömmer allti: loreen*

2012-03-14 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0