Hej, tjena, tjoo , gotentag

Hej då va man hemma från så kallade undersökningen, he gick bra med lite varierande resultat men jag ska iaf få byta medicin osv.. sen efter tiep ett år ska jag få göra en Mr ( nfjdxhgdfnkvk uuuuuuugghghghghghghghgh) å sen om det har blivigt bättre, om inte ska dom operera bort en bit av tarmen! men jag har fortfarane kvar självaste sjukdommen men den iflammaterade biten åker i avlopp3t å jag kanske växer nån dm, de skulle va bra... sen drog ja å mamma från ume till skell å vi missade vår buss till boliden på sekunden.... då drog vi på staen å käka å titta lajte å sen åkte vi hem å då ringde mli å pratade om doping! å nu är man hemma å jag vettne om jag kommer imörrn!? höreess<3 // kortisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0